Om mig

Jeg er en mand, der i 20 år har arbejdet med strategisk kommunikation - politisk, i medieverdenen og i både offentlige og private virksomheder. Om det har jeg skrevet en håndfuld bøger, holdt 500 foredrag, skrevet tusindevis af artikler. 

I 2007 startede jeg rådgivningsvirksomheden LEAD Agency, der fokuserer på virksomheders og organisationers positionering, branding og strategi, PR og PA.

Jeg underviser på CBS i faget Strategisk Kommunikation i Mediesamfundet, har skrevet et par håndfulde bøger og er i følgende bestyrelser:

  • PR Branchen (formand)
  • Smith Hammer Lassen
  • Kreativitet og Kommunikation
  • Creative Business Cup
  • KBH K

CV

  • 2007+ Stifter og Managing Partner, Lead Agency
  • 2003 - 2007, Salgs- og Kommunikationschef Det Kongelige Teater
  • 2002 - 2002, Chefredaktør Dagbladet Dagen
  • 2000 - 2002, Nordisk og baltisk kommunikationsdirektør The Coca-Cola Company
  • 1998 - 2000, Chefredaktør Aktuelt 
  • 1994 - 1998, Debatredaktør mv. Politiken
  • 1993 - 1994, Ministersekretær Forskningsministeriet
  • 1992 - 1993, Fuldmægtig Undervisningsministeriet
  • 1985 - 1992, Cand. Scient. Pol., Københavns Universitet